Buster <3

jag vet inte riktigt vad som har hänt.. jag vet inte vad jag gjorde som gjorde dig arg eller vad de var... men det känns inte bra nu jag vet inte vad du tyckte om mig, men jag tyckte verkligen om dig även om jag kanske inte kände dig spc, du var precis den personen jag behövde nu, men nu verkar du typ hata mig, och det känns inte så bra... jag vet inte vad jag ska säga mer än förlåt jag har försökt med allt men inget biter på dig.. allt som jag kan göra nu är att ringa dig men det gör jag nog imorgon,
varje gång vi pratar skrattar vi och har roligt om allt. vi har verkligen samma humor och det gillar jag men jag vet inte hur det kunde gå så här, jag känner mig verklingen illa tillmods för det här
jag hoppas vi blir vänner igen det skulle verkligen göra mig jätte glad <3
jag vet inte heller varför du har blockat mig på bdb men du har kanske en anledning <3
det här är mitt längsta inlägg och hoppas du förstår nu vad du betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0