;__;

Det är väldigt jobbigt hemma just nu för mina systrars pappa dog i en bilolycka i natt, det är väldigt dålig stämning och vi alla gråter hela tiden. Det mina systrar behöver är kärlek och förståelse, jag sörger verkligen med dom även om jag kanske inte kände Börja alls så bra är det ändå jobbig för han hörde ju till familjen på något konstigt sätt.
R.I.P BÖRJE SIDEBRAND

Men det sak bli skönt att kanske träffa underbaraste madde och buster kommer på måndag så jag kan prata med dom, då kommer väl tårarna komma igen, men det får dom göra då. 


Jag älskar dig mest Madeleine Stark vi för alltid Right? Vi har vart bästa vänner sen jag vet inte när, men vi hör väl ihop på något sätt när vi inte skrattar gråter vi när vi inte gråter skrattar vi det känns bra att ha någon så bra som då Madde, jag saknar dig <33


Kommentarer
Postat av: Madde/spermahuvud<3

Nej gud va gulligt sagt gumman. klart alltid vi! puss pårej!! <333333333333 älskar dig din neger :)

2009-12-10 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0