slampa

asså, vist jag har gillat dig som vän när du var som du inte är nu, nu är du en dryg liten flicka du har gått ner i ålder till typ 3 år...
jag stör mig på att du tror att du kan få vem fan du vill -.-
vist jag är inte kär i honom jag gillar honom inte mer än som vän just nu, men det betyder inte att du kan dryga med honom okej ? ;s
det du gör är inte okej -.- man leker inte med andra killars känslor då är man player, och du säger att du hatar players vad fan är du inte själv då? :O
såna som du borde utrotas, hatar folk som tror att dom är något större än vad dom igentligen är ;s asåna som du helt enkelt, jag vet jag borde inte lägga all min energi på allt det här men det är bara så jävla fittigt gjort ;o
man gör inte så som du gör fatta, spc inte om det är en kompis kompis eller g kille fatta!?

XoXo felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0