jävlaskitoxå ._.'

hej, jag har skit tråkigt och varanan kotte är sura på mig eller hata mig ...
om ni nu inte tycker om mig säg det då ! för jag pallar inte med ert skti snack 24/7 jag snackar inte skit om folk som inte snackar skit om mig,
jag är den som inte säger något om någon mer en sån som bara lyssnar på andra även om det är fel jag vet, men jag försvarar dom som försvarar mig, jag snackar inte skit om dom jag verkligen gillar elle inte gillar alls jag låter det bara flyta förbi mig när jag ser dom och ndet trivs jag med att göra i stället för att snacka skit, jag försöker alltid reda ut alla gånger jag bråkar med någon men det går inte allrid så bra, men jag försöker iaf istället för att göra som ni, som bara sitter och snackar för mkt skit om alla, visst man kan dela sina åsikter om folk men man sitter fan inte och garvar eller ställer någon åt sidan, eller?

jag börjar verkligen störa mig, jag orkar snart inte mer, och vill bara flyga bort från allt det onda till det som heter "himlen" när man kan ha fred och inte bråka och lyssna på allt skit snack -.-

byebye

Kommentarer
Postat av: madde/spermahuvud<3

jag finns alltid här hjärtat!! <333333

2009-12-22 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0