<3

jahaja nu sitter jag här igen och har inget för mig, idag har jag vart hos min gammel mormor skit kul (Y) bara mina kusiner och 100 gamlingar -.-
jag känner mig lite duktig som sa till min mamma att jag har rökt idag(A) stolt "fjortis"  hahah
jag har damp för att jakob alltid ska dissa mina sms efter att jag har träffat mig... han är lite ja (nejdå) han är så snäll så (AAAA)
men jag har värsta damp på han nu -.-

jag har bara utegångsförbud i en vecka till :D någon som vill träffas eller? :*
en månads utegångsförbud fatta va glad jag är nu eller?
det känns så jävla bra :D
                                             
jakob XD (förlåt)                      jag ;D                                       madde:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0